tisdag 6 januari 2015

Årets Bild (deadline)

ÅB-inläsningen stängs idag klockan 21:00.
Då ska alla bilder vara inne och betalade som du vill ha med i tävlingen.

Kan det vara så att för bildjournalister är tävlingen lite för viktig?
Det är ett fint fönster att synas i och det kostar på tok för mycket pengar.
Det engagerar fotografer runt om i Sverige - eller hela världen förresten.

Jag ser att Vilhelm Stokstad sänder in från Indien (tror jag det var) och Anna Tärnhuvud sitter på en terass i Costa Rica (tror jag det är) och sänder in.
Jag lånar hennes bild från Facebook och hoppas det är okej?
Du ser den längst ner.

Sen är det bara de internationella tävlingarna kvar och sen kan vardagen börja igen.
Jakten på bilder till ÅB 2016.

Min bild på Patricia (längst upp)kvalade inte in, men jag gillar ändå den.

Ha en fin dag!



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden