lördag 31 januari 2015

Ivar!


Ja, men det var sista dagen på första månaden det.
Det har redan gått en månad av 2015, shit!

Jag rundar av den första månaden med lite velodromcykel i Köpenhamn.
Oj, så svårt. Så mycket reklam så jag ger upp rätt tidigt att göra något "extra".
Men det är något fascinerande med de där cyklisterna som kör runt, runt, runt.

Jag har packat ner mina grejer i en väska för take-off imorgon, känns skönt på många sätt.
Frilans 2015 tar nya vägar även om det ibland kan kännas stressande att en månad redan rusat iväg.

Du har sett att jag och Jonas Lindkvist har lanserat två nya workshops va?
Sportworkshopen håller vi för tredje året på raken och det har de två tidigare åren känts som en succé.
Kolla mer om det kan vara något för dig och anmäl dig direkt.

Förra året hade vi också en workshop i Sportreportage.
Vi tyckte dock inte den flög riktigt så vi tar nya grepp i år för att inte släppa den.
Nytt upplägg och mer fotografi för deltagarna. Vi tror på det.
Anmäl dig vet jag så ses vi.
Reportaget är i maj månad och den andra är i augusti.

Jag gillar kontor på något sätt och jag kan inte låta bli att dela med mig av det här.

Nu ska jag väga väskan, stänga den och sätta mig ner.
Imorgon flyger jag västerut och du kommer såklart att få en rapport direkt vid landning.
Typ.

Ha en fin söndag, du som kan.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden