söndag 31 januari 2016

Ivar


Det är sista dagen på första månaden av 2016.
Tiden rusar fram.
Den här kvinnan står lugnt och klämmer en pizza i tunnelbanan i Berlin.

Jag har rensat datorn på bilder/filmer och fört över till rätta ställen.
Bokfört hela 2015 och fått ordning på månadens papper.
Sådär som man känner sig riktigt nöjd.
Imorgon är det jag som åker på filmuppdrag och det ska bli riktigt spännande.

Ivar har namnsdag idag.

Hotell är bokat i Jönköping och ÅB-banketten är också betald och klar.
Gör det du också, kolla mer på hemsidan så ser du mer.

När jag redigerar film gör jag det alltid från en hårddisk. Nu vill jag byta den, är det bara att dra över allting till den nya eller blir det tokigt då?
Ja, det kanske bara är att prova, inga konstigheter egentligen.
Men man får ju panik av såna här datamaskiner.

Idag blev jag förresten intervjuad av Gustav Butlex idag. Han går sista året uppe i Sundsvall.
Trevlig kille och jag blir glad av de där intervjuerna.
Men jag kan inte heller låta bli att bli avundsjuk på deras slutprov.
8 veckor.
Kolla in hans hemsida direkt.

Ha en fin vecka åtminstone!

Jag rundar av med den här lilla torskfilmen jag gjorde för 2 år sedan.
Den kan du ju kolla på tycker jag.
Jag minns bastun efter alla de där timmarna på sjön, den var riktigt fin.





Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden