onsdag 5 oktober 2016

Att tappa ett kontrakt och bli bestulen samma vecka

Att bli av med kontrakten från Sydsvenskan och idag få inbrott på kontoret känns sådär.
I lördags fick jag dessutom en P-bot som svider lite och så är det ju det här med den väntade fakturan från tryckeriet.
Allt på samma vecka, det är tufft.

Det jag gladdes mest åt var att jag fått ordning i mitt skåp någorlunda, bara nu i veckan.
Men nu är det uppbrutet och stulet.
Tjuvjävlarna har gått in genom väggen och tryckt undan elementet och hade det sprungit läck ordentligt så hade allt varit vattenfyllt också.
Nu gäller det att ta nya tag och komma igen så att säga.
Byta tanke och gå framåt - om det går.
Men det gör de, det bara måste det.

Men om inläggen sviktar och humöret inte är på topp så kanske du vet varför.
Okej?

2 kommentarer:

Ingvar Andersson sa...

Jag lider med dig.
Ingvar

Lars D sa...

Tack Ingvar!
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden