torsdag 6 oktober 2016

Tillbaka på brottsplatsen


Det är hantverkare och larmgubbar i hela lokalen.
Min skärm, som de inte stal är täckt med en påse och mitt skåp och lite annat ligger i containern utanför.
Upprensning alltså, nya tag.
Pappersarbete. 
Jag är glad idag att jag satt så länge inatt och fick iväg lite grejer som annars hade legat över mig.
Jag ser hur snygg en sån där containervägg hade kunnat vara till en fotografering, eller är det bara jag?

Jag blir rörd och tacksamhet över den sympati jag fick på Facebook igår. 
Nu var det inte därför jag skrev det, men resultatet blir ju precis det. Kanske det Alexander Bard talade om i sitt sommarprat.
Men där vill inte jag hamna egentligen, men det får ju precis den konsekvensen.
Men jag tackar och bugar för er omtanke, det betyder mycket.
När vissa kamrater berättar att man ska se upp för de kommer tillbaka när man återställt allt.
Ja, det är då man vill ta den här bloggen till mer politik, är det verkligen det samhället vi ska leva i?
Är det rimligt att ta saker av andra egentligen?
Vi släpper det nu.
Extra stort tack till alla vänner och kollegor som erbjudit sig låna ut grejer till mig.
Så fint att känna det stödet, jag blir rörd av det.

------

Jag läser om de nya Orvesto-siffrorna och de tappade läsarna till dagstidningarna.
Vill du se det så läser du det här.

Nu måste jag fortsätta här med mitt och som om inte allt detta räckte ska jag klippa mig också.
Hörs!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden