måndag 17 oktober 2016

Tillbaka (Spegla)


Jag är tillbaka i Malmö efter en helg i Norrköping som jag skrev om redan igår.
Jag är imponerad av arrangemanget och jag ser att det verkligen behövs en festival av den här kalibern i Sverige.
Men det är ingen stor organisation som ligger bakom, som man lätt kan tro.
Fotografen Eva Lindblad drog igång det och knöt fint ihop påsen alltså och jag kan bara gissa hur mycket jobb hon haft med detta och hur trött hon är just nu.
Men så imponerande och roligt att det blev av.
Säkert med massor med hjälp från flera aktörer men ändå.
Grymt!

Jag hoppas att det här redan är en tradition, även om det blev en del bilkörande i helgen så var det verkligen värt det.
Att Norrköping är vackert och helt perfekt för den här typen av arrangemang gör det inte sämre alls.

Kolla festivalens program här.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden