tisdag 4 oktober 2016

Kalas!


Det är tisdag och jag är tillbaka på kontoret igen efter en helg med 50-årsfest och en gårdag med 60-årsfest.
Det går i full fart just nu och det är bra men mycket annat kommer efter.
Igår fick jag chansen att jobba med en reklamfilm som vi spelade in i Hammenhög också.
Så roligt det var, men vilket väder Österlen bjöd på.
Jag är tacksam för möjligheten.

Den översta bilden gav jag till min kamrat som fyllde 50 år i lördags och bilden längst ner till min kamrat som fyllde 60 år igår.
Den senare är mer personlig från en resa han (Richard Åkesson) och jag gjorde till Australien.
Historien handlar om simmares ångest om att gå upp 05:00 och hoppa i bassängen och Camilla Johansson från Trelleborg visade det fint tyckte vi.
Den andra bilden är Zlatan, men det kanske du visste?

När jag läser om sånt här blir jag så besviken, det är så lågt på så många sätt.
Bra jobbat Robert, grattis säger jag.

Nu måste jag tanka in material från igår och sätta fart här, senare ett annat uppdrag.
Vi hörs mer!

Idag fyller fina Peter Claesson år dessutom.
Stort grattis till dig min vän.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden