söndag 23 oktober 2016

Klippbilder

I veckan började jag med en liten minidokumentär och i morse när jag vakande kände jag den där jobbiga känslan av att ha för lite klippbilder.
Så jag fixade det idag istället, ja du såg ju kon i förra inlägget.
När det gäller rörligt är det klipp, klipp, klipp som gäller.
En säker sak är att du aldrig får för mycket klippbilder, bara att filma på alltså.

Det är söndag.

Jag känner mig trött, trött i kroppen. Men jag fattar också att det skiter du i.
Brasan värmer gott.

Det blir en fullspäckad vecka som kommer. Jag måste planera mig lite och strukturera veckan.
På fredag har vi boksläpp och det blir fint att komma förbi den också, att släppa boken.
Vi hoppas på några besked i veckan också när det gäller släppet.
Håll tummen.

Sen checkar jag ut lite, det är ju höstlov och andra äventyr väntar.

Malmö FF vinner inte SM-guld den här veckan tror jag.
Det kommer senare, sämst hade kanske varit uppe i Gävle, vi får se.
Ingen idé att planera för mycket med, för mycket om och men.

Så slog staten till och förbjuder drönarfotografi.
Hej och hå, jag tog tillfället i akt och körde lite med min idag bara för det.
Övervakningskamera säger dem. Har de koll på hur länge ett batteri räcker?
Det är ingen hejdundrande övervakning vi snackar om här.

Nu ska allt sättas i laddning här och så ska jag kolla över veckan som kommer.
Ha en fin söndag!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden