fredag 10 mars 2017

11000

Detta är inlägg 11000 i den här bloggen.
Vi kan väl enas om att det blivit några inlägg alltså.
Just nu är jag lite trött på det och har mina funderingar, men vi får se var det landar.

Jag har vaknat i Norrköping, hemma hos Peter Holgersson.
Åker snart vidare mot Linköping, ja du vet där planen står.
Jag tog den här bilden den här gången.

Nu väntar bildjournalistikens festhelg där fotografer och bilder ska hyllas.
Det blir fint.
Är du intresserad av vinnarna, kom in vid 16:00 här på bloggen så kommer det inlägg efter hand.
Själv står jag på scenen och försöker hålla lite i galan.

Nu ska jag fira de här 11000 inläggen, men jag vet inte hur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kære Lars

Tag en stor kold øl og glæd dig over den store inspiration du er for rigtigt mange fotografer - også i Danmark.
God fest og så glæder jeg mig til de næste 11000 indlæg!

Venlig hilsen

Jens Dresling

Anonym sa...

Hej Lars du får inte lägga ner din blogg är inne varje dag .Ha d gott min vän o ha en trevlig helg

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden