onsdag 22 mars 2017

Rocka sockorna!








Jag blir så himla glad av "rocka-sockorna" dagen och det gör mig ännu mer glad att se hur alla hänger på och har olika strumpor den 21/3.
Idén kommer från downs syndrom i grunden, men det visar lika fint på alla olikheter.
Igår stod hela klassen till min dotter Irma (som har DS) och väntade med olika strumpor och med kramar.
Så himla fint.
När vi firat på restaurang och jag kom hem såg jag att både Malmö FF och FC Rosengård också hängt på och tränat med olika strumpor.
Att min gamla tidning Sydsvenskan har en fullständigt katastrofal publiceringsform på webben är en annan sak.
Men det gör ju bildtexten himla rolig - eller förvirrad.
Tydlighet.

------------

Såg du Elin Berge på TV förresten?
Annars gör du det här.

Jag såg också att Benjamin Lowy hade fixat ny hemsida och den är himla fin, kolla här.

Det är onsdag och imorgon föreläser Espen Rasmussen i Köpenhamn och jag har biljett.
Blir fint det också, bra start på dagen.

 Se till att ha en riktigt fin onsdag!
I Skåne skiner solen och himlen är blå.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden