tisdag 29 april 2008

Pressrum 2


Måndag och tillbaka på jobbet. Helgen flöt på med sköna gäster från norrland.
Idag var det fotbollsderby i Helsingborg. MFF åkte på stryk ordentligt.
Fotograferna fick sitta och jobba inne i juniorlagets omklädningsrum.
Det bjöds på kaffe och till det blåbärsmuffins.
Just nu känns det som finaste pressrummet än så länge.
Det fanns två toaletter och en bastu, ja bara en sån sak.
Bildmässigt var det ingen höjdare kanske. Vårt 400mm är det någon som hällt sirap i så skärpan går sakta som bara den.
Jag misstänker Frennesson. Det gör jag alltid.
Det är ju inte han såklart men det är skönt att tro att det är han.
Björn Lindgren var på matchen. Han bor i Helsingborg så det var inte konstigt.
Mer väntat faktiskt. Han är en skön kille. Jag har aldrig sett honom sur tror jag.
Alltid vänlig och glad. Jag gillar sånt.
Kolla hans hemsida här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pressrummet på Behrn Arena tycker jag är ganska trevligt. Ibland får man jäkligt goa mackor också, och ibland en Ramlösa till oss icke-kaffe-drickare =)

Anonym sa...

För ett par år sen tryckte de in oss i olympias bollförråd o satte en torr bulle i näven på oss, så det går på rätt håll.

Borås måste vara den mest ogenomtänkta placeringen, men sen är det bygget ingen som verkar ha tänkts igenom på så många punkter.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden