tisdag 29 april 2008

Röda flaggor och plåster på tummen


Mycket med Indien nu, det var värst vad tid det tar.
Jag jobbar kväll och sitter med bild efter bild.
Många bilder kommer aldrig komma in, men så är det ju bara.
Jag har ju det här forumet till att lägga ut lite vad jag vill.
Min hemsida. Det är skönt med min hemsida, där kan jag ju "publicera" mig hur mycket jag vill.
Sen är det ju ljudet som ska ner till en lagom nivå.
Ja, ja det blir till att sitta nu i veckan så att jag blir klar.
Nästa vecka åker jag till Kina och då måste det vara klart.
Puh, jag behöver lite lugn känner jag och det kanske kommer.
Nu är det bara att köra på. Jobbar på 1:a maj.
Jag vet inte vilken i ordningen.
Någon som har en bra variant från folkets park?
Ska vi säga talare med röda flaggor i förgrunden, har man sett den förut?
Den här mannen var skön. Han hade gjort illa sig ordentligt i fingrarna.
Det ville han gärna att jag tog en bild på.
Se så glad han är.
Bilden överst är från ett slumområde i Bombay, se fler bilder i ett bildspel snart nära dig.
Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden