måndag 21 april 2008

Tillbaka till jobbet


Måndag och tillbaka till jobbet. Jag har suttit med mina Indienbilder hela dagen och kommit en bit, men jag är långt ifrån färdig. Mannen ovanför kom förbi en dag och jag tog en bild på gubben.
Mer än så är det inte.
Jobbigt roligt på något sätt.
Det är svårt att skära ner bilder. Var det inte lättare förr på den gamla goda tiden?
Vi har fått en stor, stor magnettavla här på jobbet och den är rätt bra för just sånt.
Jag började i morse med 53 "jackade" eller "taggade" bilder från Lifeline express.
Av 1035 bilder.
Jag skrev ut alla 53 och valde ner det till 25 bilder som jag satt upp på magneten.
Nu sitter det 15 och snart ska jag gå hem.
Bara några reportage kvar med andra ord.
Jag känner mig sliten. Det har varit mycket sista tiden och det tar inte riktigt slut heller.
Igår var ju mitt reportage från Grekland inne och det blev fyra sidor.
Såhär såg det ut:

andra uppslaget:

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden