måndag 10 november 2008

Jaha, då var det måndag igen...


Ny vecka och jag jobbar kväll även om det inte blir många kvällar.
Stockholm väntar också.
Full fart.
Idag var jag och såg world press photo med Emil&Emma.
Det var trevligt om än lite, lite stressigt kanske.
Bilderna blir bättre på väggen tycker jag.
Följer du med på danskarnas Fag-festival?
David Guttenfelder var också i Chicago när det hände grejer där.
Se lite bilder här.
Bilden är från Paris och tagen 2003 strax utanför mitt hotell under VM i friidrott.
Ikväll är det handboll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir imponerad av vart du hittar allting som du tipsar om. Otroligt skönt för oss som inte gillar att leta runt.
Tack för den hjälpen.
Anna

Lars D sa...

Hej Anna
Ja, det gör jag såklart på nätet.
Kul att du kommenterar.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden