onsdag 12 november 2008

Sturup är så gult så gult

Sitter på Sturup och är på väg upp till människobyn.
Det brukar lukta piss där men i nuläget tror jag faktiskt att kylan dämpar den där annars svidande lukten från gatorna.
Jobb, jobb och jobb väntar.
Jag hade velat träffa Jonas&Jessica eller Linus&Anna eller Håkan&Ulf.
Eller Kalle. Eller...
Men nu blir det hårt jobb istället.
Så får det bli.
Jag bläddrar i S och ser Henrik Brunnsgårds bilder från Siena.
Fina. Gå och köp du också.
Han var praktikant hos oss på Sydsvenskan förut men nu står han mer på egna ben.
Den där galoppen har alltid funnits med på min "lista".
Jag får ett mail från en kompis i NY, Jonas heter han.
Han tipsar om en film som Burnett har gjort, du ser den här.
Där kan man kanske hitta ännu mer så det återkommer jag med.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden