torsdag 27 november 2008

Puckon!


Okej, det är inget nytt direkt, men va fan håller vi på med?
Vart är vi på väg?
Vem vinner och vem förlorar?
Jag känner mig som många lite maktlös, men vart ska det sluta?
Ska inte mina döttrar få resa som jag gjort, som jag gärna fortsätter med.
Ska några puckon få styra hela världen och vart vill dom komma?
Vad är det dom vill ha och vad är det inte.
Jag var som sagt i Bombay i våras och jag gillade staden.
Vill du se Gettys bilder från spektaklet och tragedin så kolla här.
Vill du ha bra koll så följ med här på ”India Times” hemsida.
När vi var där i våras så var det en fotograf från den tidningen som hjälpte oss och jag antar att hon nu är ute med sin lilla ryggsäck och fotografer död, blod och elände.
Nej, läser ni min blogg av någon anledning så säger jag bara:
- Lägg av!

Som Göran Segeholm redan berättat om SvD bildbehandling på nätet.
Jag tar också upp det, vart är vi på väg i vår lilla bransch?
Se bildbehandlingen här.

I morgon är det fredag om det nu kan vara någon tröst.
Jag hoppas att min vän Mikael och hans familj mår bra i Delhi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns många sätt att förstöra ett varumärke, här kommer ytterligarre ett: http://se.youtube.com/watch?v=ayR1Uwwylag

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden