tisdag 25 november 2008

Lök på laxen


Man kan göra så mycket med bild och ljud.
Kolla in NY times grej om detta.
Burnett har nu lagt ut sina bilder från OS och du hittar dom här.
Det är lustigt det här med intresset för rörlig bild helt plötsligt.
Nu när Canon släppt en kamera/filmkamera så ska alla filma.
Det finns en ny film från Peking filmad med den, se den här.
Sen är det en kille som gjort en "parodi" på Vincenst första, se den här.
Annars är jag ledig från jobbet. Jag fixar med annat och umgås med min systerdotter och hon berättar att hennes syster (min guddotter) har ett mansidial.
Han ska vara simmare, vara svart och jobba som busschaufför.
Livet är lätt!
Själv drömmer jag mig tillbaka till Japan. Det här är sista lunchen i somras innan flyget lyfte till OS och Peking.
På fredag blir det sushi här hemma i goda vänners sällskap.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad exakt är det på laxen?
Björn

Lars D sa...

Lök och majonäs.
Det är toppen, jag lovar.
/ LarsD

Anonym sa...

Fina bilder av Burnett. Men det blir nästan lite tjatigt med alla (för all del grymma) bilder med vad jag tror är plåtade med nån slags perspective controlglugg.
En del lägger lök på laxen, men andra lägger en hel del laxar på lökarna... Är sent nu så jag lägger mig nu tror jag.

Lars Dafgård

Anonym sa...

Tjenare Dafgård.
Hoppas att allt är bra med dig. Han kör med en sån där tiltglugg som Canon har.
Må väl,
LarsD

Anonym sa...

Ja det blir otroligt sköna bilder med de där gluggarna. Blir ju liksom att se ut som leksaksgubbar på spelplanen. Lite same same bara.
Jag mår väl. Hoppas du gör detsamma.

LarsD ;-)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden