torsdag 3 augusti 2017

3:e augusti

Idag kommer Emma Larsson in på kontoret också, det är fint.
Bra snack med henne alltid. Vi fnissar men är allvarliga också såklart.
Regnet vräker ner som bara den där ute och så fortsätter det.

Jag bygger vidare med hemsidan, eller lägger kort och annat i mappar så jag bara kan hälla in och få ut det hela.
Klipper lite film också, men allt det där borde du ärligt talat strunta i.
Såklart.
Saknar mitt höj och sänkbara skrivbord som jag senast hade på Sydsvenskan.
Kanske går ganska lätt att göra något åt ärligt talat.

Jag får tips om två jobb jag borde söka av två olika personer. Jag blir glad av det, att de tänker på mig. Fina jobb dessutom.
Lyssnar på The Waterboys.

Det kommer mms från Jonas Lindkvist, han ser ut att ha det fint uppe i norr.

Bilden är tagen i Västmanland.

Njut livet.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden