fredag 18 augusti 2017

Charlottesville del 2

Du minns inlägget jag skrev efter det hemska som hände i Charlottesville va?
Här kan du läsa det även om jag inte skrev så mycket om själva händelsen men här hittar du bilderna åtminstone.

Det är otroligt starka bilder som Ryan Kelly tagit och de andra fotograferat också såklart.
Nu finns en historia om Ryan som du hittar här.

-----------------

Jag och min kamrat Jonas Lindkvist har snackat en del i veckan om berättandet och hur det kommer paketeras i framtiden.
Vad pallar vi med idag?
Jag har alltid brunnit ordentligt för stillbilden och gör fortfarande men ibland tycker jag både berättelserna och texten kräver så mycket av mig medan det rörliga berättandet slår emot mig med en annan kraft idag.

Du har säkert sett dokumentären som det tipsats en hel del om på sociala medier redan.
OM inte, se den bums.
Så välgjord och så läskig. Var ska det här sluta?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden