fredag 18 augusti 2017

Planket i Stockholm

Foto: Lotte Johansson

Nästa lördag, den 26 augusti är det Planket i Stockholm.
Planket är en utställning som endast sker under EN dag.
Just i år fyller Planket i Stockholm 35 år.
Det är riktigt länge det.
Mellan 12-19 är det som gäller och jag gissar att du både vill veta VAR, NÄR, HUR?
Men kolla in deras hemsida kära du.

                                                                                                                            Foto: Lotte Johansson

Det är ingen mindre än "Fjellis" som håller i trådarna just det här året men han har såklart hjälp av
Lotte Johansson, Michael Pettersson, Johan Lindstén, Paul Vestergren och Anders Lönegård också.
Fjellis hade jag också äran att ha med i min julkalender, kolla in hans lucka vet jag och så vet du vad du ska göra nästa helg då.
Bra så!


Foto: Johan Lindstén


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden