fredag 18 augusti 2017

Nils-Petter Nilsson och Ombrello



Första gången jag träffade Nils-Petter Nilsson tror jag var när Malmö FF tog guld i Borås och jag minns inte ens om vi hälsade på varandra mer än så där lite avvaktande som fotografer ofta gör på en sidlinje av planen, båda stressade över sitt.
Idag känner jag honom bättre och vi bygger upp en fin vänskap som jag är himla glad för.

Dels får jag vara med och fotografera Malmö FF under hela säsongen för Getty/Ombrello som han styr upp på ett fint sätt, men vi har också andra tankar som vi pratar om.

Han har ett härligt driv som jag verkligen gillar, även om han emellanåt också kan sova så länge på våra träffar att jag måste väcka honom efter lunch men det är en annan historia.

Han har byggt upp ett bildarkiv i Ombrellos namn och jag tycker du ska kolla in det.
Här är länken till hemsidan.

Han gör - han snackar inte, I love it!

Är du bildköpare på något sätt så ska du i framtiden inte räkna bort den här sidan.
Det är mycket enkel att skapa ett konto på, eller bara gå in och köpa EN bild går också fint.
Håll koll alltså.

Han har också varit en lucka i min kalender, du finner den här.


2 kommentarer:

Nils Petter Nilsson sa...

Tack. Stort tack.

Lars D sa...

Tack själv kamrat!
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden