söndag 28 november 2010

Eksem



Det är söndag. Jag sitter och förbereder föreläsningar som jag ska hålla i Norge mån, tis och onsdag.
Jag plockar med medarbetarsamtalen också och jag har precis gått igenom hundratalet bilder och skalat ner det till 75 bilder till en jubileumsbok som ska komma. Jag sitter i juryn och dom har möte på tisdag när jag är i Norge alltså.
Blir det lite för mycket söker jag tröst och skratt hos min chefsguru David Brent.
David har också hållit en inspirationsföreläsning och den ser du här.
Gör det snälla så förstår du lite vad jag går igenom.
David är också chef så han håller också medarbetarsamtal och när han går genom sin kollega Keiths svar på hans svagheter har han svarat eksem. Det måste du se här.
Nu okej, jag tror jag dör.
Keith är också en väldigt fin kollega och du måste när du ändå är igång se hans samtal i fikarummet här.
Dom har en del samtal i serien och här ser du hur svårt det kan vara att sätta en scen.
Se allt, se mer, skratta. Det är söndag och snart drar jag till Norge, jag tror jag tar vinterjackan på.

4 kommentarer:

Ingvar Andersson sa...

Lite mycket nu, va...
Ta på lusekoften och coola ner.
Ingvar

Anonym sa...

Ät val!

Anonym sa...

Fasiken va bra att du finns

Lars D sa...

Hej Ingvar
Tack, jo nu ska det softas snart.
Snart jul också.

Hej anonyma
Ingen val ännu och tack, det var gulliga ord.
Vem är du? Finns du här i Stavanger?
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden