fredag 12 november 2010

Jag vann!



Idag på fredagsbönen som vår seniorphotographer Thomas Löfqvist höll så hade vi alla fått en rawfil av honom som vi skulle kopiera.
Det var riktigt roligt och ingen kopia var den andra lik. Men skillnaderna var heller inte gigantiska.
Lite gröna, lite gula och lite mörka. Lite ljusa.
Det var riktigt roligt och det var inte för att jag vann.
Bara.



Jag gjorde två förslag och min ena ser du överst här och jag såg att Anna Bank röstade på den. (Henne gillar jag verkligen, hon tycks ju ha humor också)
Vi fick alla alltså rösta på de kopior vi gillade och tre gick till final.



Sen var det final mellan tre bilder och det slutade med mig som segrare, jo jag tackar jag.
Tvåa blev Brundin och trea Lisbeth.
Lärde vi oss något på detta? Jag vet inte men det var väldigt roligt. Bra fixat av Thomas och det kändes som vi alla var väldigt trötta idag men det gör inget, vi tar nya tag nästa vecka igen. Nästa vecka är det Hussein som håller i bönen, får se vad han hittar på.
Nu är det fredag. Här nedan ser du den kopian som jag vann med.
Största vinsten tycker jag själv var att Thomas skrev ut en extra kopia av min översta variant som sitter på hans kylskåp hemma.
Skål på den!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden