onsdag 10 november 2010

Raw


Foto: Thomas Löfqvist/Sydsvenskan

Här är en "RAW-fil" som Thomas har tagit. På fredag har vi som vanligt fredagsbön. Nytt för den här veckan är att vi har den hemma hos mammalediga Åsa och Emma.
Thomas håller i veckans fredagsbön och han har skickat oss alla den här rawfilen och bett oss alla göra en kopia av den.
Där hemma ska vi se skillnader och Thomas kommer utse veckans kopist har han lovat.
Kul, väldigt kul tycker jag. Jag måste hitta tiden idag att göra min kopia av den.
Linda och Anna som jobbar kväll kommer nominera bilder som vanligt.
Men jag vet, det är bara onsdag.

3 kommentarer:

Sebastian sa...

Inte en kopia kommer vara lika. Skulle vara spännande att se alla olika varianter efteråt.

Lars D sa...

Ja, jag hoppas att jag kan visa upp några exempel. Tror också det kommer spreta rätt mycket. Vi får se.

Anonym sa...

Och jag sitter i Norrland utan photoshop och kan inte vara med.Nu hade det varit bra att vara datanörd och alltid ha datorn med sig!!!.Fast jag njuter av annat.
Kungakram

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden