söndag 21 november 2010

Umeå 17:33



Tobbe ringde en OS-guldmedaljör för han ville ha lite ljud. Hon kom hem hit och dom spelade in lite ljud.
Sen stack hon vidare, det var någon tävling i USA imorgon.
När hon åkt kunde jag ta över Tobbe och Hannas fina kontor där jag alltså nu sitter och myser med 27 tums skärm.
Imorgon är det jag som har ett gig på VK här i Umeå, så det måste sättas ihop.
Det är mysigt och fint, det lyser en liten röd lampa till höger och kikar jag ut genom fönstret ligger snön vit och fin.
Bilden ovan tog jag på den där OS-guldmedaljören på OS i Turin 2006 och just här har hon fått ett brons och är, låt mig säga lite putt. Jonas drog med bilen vid lunch ner till Sundsvall där han ska hålla föredrag imorgon och på tisdag.
Lycka till kompis.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden