söndag 7 november 2010

MFF 4



Nej, nu efter 11 timmars arbetsdag får det vara nog. Nu drar jag hem.
Det är trots en 20 sidig bilaga svårt att få in alla bilder såklart. Det ska vara variation och ett liv i den. Kanske vi hade för mycket förproducerat material ändå jag vet inte. Jag satte upp lite bilder efter hand bara för att ha så bra koll som möjligt på vad vi hade och vad vi saknade. Här ser du ett bildspel jag slängde ihop med många bilder. Hussein den stackarn som tappade sin dator förra veckan fick låna min lite eftersom hans lånedator är så långsam, han gjorde en timelap på klacken och den ser du här.
Här nere står han vid mitt bord och jobbar.

2 kommentarer:

Petter sa...

Fan va läcker Husseins timelap va!

Andreas sa...

Snyggt timelap. Killen som står på räcket har en go ballans han. :-)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden