lördag 20 november 2010

Over and out!



Nu är vi nog färdiga. Vi känner oss åtminstone helt färdiga som ni ser. Jag, Jonas och Tobbe har gått genom årets bilder i massor med år och det är så roligt och inspirerande. Tanken är att gå genom bilderna, välja och vraka till ÅB.
Vi går genom åren och någon av oss eller fler har varit med på pallen sedan 2001 då vi hade ett mellanår alla tre ser det ut som.
Jobbigt i år är att jag har så väldigt lite men jag är gärna med och peppar upp de andra gossarna. Inför nästa år får jag dessutom ta mig i kragen och komma igång. Vi kollar in lite annat bra också men vi kommer inte på allt såklart.
Vi checkar in Dafgårds grejer och det kan du också göra här eller här. Vi räknar ut lite andra vinnare också men det får du veta senare, när juryn gjort sitt. Sydsvenskan ska också vara med är det tänkt. Spännande tid.
Jag blir glad och stolt om Jonas&Tobbe också är med på den där listan över nominerade.
Nu släpper vi bildtittandet, Tobbe har bokat bord på ruggigt fin restaurang i stan.
Han har till och med putsat skorna.

2 kommentarer:

Erik Åström sa...

Låter som en mycket trevlig tillställning. Hälsa Tobbe!!

Lars Dafgård sa...

Äsch! =)

/LGD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden