torsdag 3 mars 2016

Lars Brundin 50 år!

Idag fyller min kamrat Lars Brundin 50 år.
Stort grattis till dig "Brunte".

Bilden tog jag när jag bodde hemma hos Lasse och hans familj i Hjärup i början av 90-talet.
Hans dotter (Nikki) är stor idag. Då gillade hon att komma in till rummet jag fått låna och väcka mig genom ett lätt skutt på magen.
Alltid lika fint och så glad jag blev direkt på morgonen av hennes skratt.
Det var fint.

Vi har jobbat ihop i 23 år på samma tidning och nu fyller han alltså år också.
Jag minns hans 30-års skiva då han trollade bort sig själv i stort sett.
I April blir det 50-årsskiva med konsert och picknick.
Hurra!

På bilden tycks jag ha testat tidningens Hasselbladare.

--------------


Du kan gott kolla in den här lilla snutten också, signerad Anders Sjöberg.

Idag är det mässa för mig, hela dagen.
Kom förbi om du har lust.

1 kommentar:

BRUNTE (Lars Brundin) sa...

Tack! Vad fint!
Härliga minnen...
// Kramar

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden