måndag 21 mars 2016

World Press Photo (Masterclass)

Du, liksom jag har säkert sett på pfk,s hemsida att Rebecka Uhlin och Anna Tärnhuvud är nominerade att kanske bli utvalda till en masterclass i World Press photo.
Här läser du om det. Stort grattis till er tjejer!

Det jag inte förstår är varför inte Fredrik Lerneryd nämns i det sammanhanget.
Han är också nominerad nämligen, han borde få ett lika stort GRATTIS han tycker jag.
Eller Malin Fezehai från Eritrea/Sverige.

Här ser du HELA listan med namn som ska ner till 10-12 stycken alltså.

Att INTE pfk.se gratulerat eller gjort en grej på att Sverige har fyra prisade fotografer i World Press Photo faller mig ännu mer konstigt ärligt talat.

Det har aldrig hänt förut.

Paul Hansen
Niclas Hammarström
Jonas Lindkvist
Magnus Wennman

Stort GRATTIS till er!

Jag kan också hoppas att någon av Rebecka, Anna eller Fredrik kommer med i Masterclassen också. Ja, eller Malin (som fick pris i tävlingen förra året)
Det vore fint.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden