lördag 19 mars 2016

Lördag!

För exakt två veckor sedan vaknade jag till den här utsikten och knäppte ett kort.
Visst, jag såg Vättern i Jönköping men mitt rum var nymålat så det stank som bara den av färg.
På söndagen innan jag åkte hem gick det en man på taket till vänster och rökte.
Det kändes skumt.
Årets Bild helg alltså i Jönköping.

Du glömmer väl inte att anmäla dig till min och Jonas Lindkvist workshop i sommar.
Du har länk till höger här, men du får den också här.

Jag går igenom mina grejer.
Är du sugen på en Fujifilm X-pro1 så säg till, då kan vi säkert göra en affär.

April blir en tuff månad ser jag i kalendern, men det ska gå det också.
Nästa vecka tänkte jag att jag checkar ut några dagar från det här företagandet.
Typ alltså.
Två föreläsningar är inbokade också, det blir kul.

Såg du filmen jag gjorde på Gotland förresten?
Du gör det här.

När jag åkte upp till Jönköping köpte jag ett gäng tidningar som fortfarande ligger här.
Så fint!
Leica-tidningen har en artikel om Ragnar Axelsson.
Snart ska jag ge mig på den här högen.
Mysa.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden