fredag 10 juni 2016

Hemma igen!

Hjulen på kärran slog ner på Sturup vid 20:55 igår så jag är hemma igen.
Nu väntar ett gäng uppdrag idag och något möte och sen ska jag sätta mig ordentligt och dra fram bilder från resan.
Ingen vila direkt.

Jag imponeras av de här kvinnorna. De klär sig så varmt trots att det är runt 33 grader varmt i solen.
Här hemma är det kallare och jag cyklade iväg till skolan med den yngsta som hade glass med sig för att bjuda på i skolan.
"Inget regn, bara droppar" sa hon.

I brevlådan ligger nya numret av Eyewitness.nu som gör mig glad.
Så bra jobbat Magnus Sundberg! Bilden vid trappan är fantastiskt!
Det finns någon lustig likhet med en av dina bilder från kollektionen när du blev Årets Fotograf i Europa utsedd av Fujifilm.
Eller likhet förresten, det är nog mest trappan ändå.
Jag har någon idé, men jag mailar dig kamrat.
Du har väl beställt ditt ex?

----------

Nu gäller det att komma iväg här och få saker gjorda.
Work hard! Välkommen hem!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden