torsdag 9 juni 2016

Makedonien 8


Sitter på ett fint café mitt i Skopje och väntar på flyget hem.
Bredvid mig en ganska stor kopp te i värmen.
Ur högtalarna strömmar jazzen och jag själv har placerat mig i en brun skinnfåtölj med höga sidor.
Jag är själv här inne, alla sitter på uteserveringen och röker.
Passar mig fint.

Sista dagen alltså.

Jag känner mig otroligt trött. Jag kom trött och åker hem trött.
Trött hela tiden på ett märkligt sätt.

Jag kollar på bilderna som fått Pulitzer price, du ser dem här.

Vi får in en till deltagare i vår workshop i sommar, så roligt.
Nu verkar det bli fullt hus ändå och det är extra roligt. 
Jag gissar att det blir vår sista workshop med det här upplägget, vi får se.

Nu kom det in två kvinnor och satte sig bredvid mig. De tände varsin cigarett innan de satte sig.
Dags att dra vidare alltså.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden