onsdag 31 mars 2010

Johan is in da house!


Kalle, Johan och Emma
Johan är tillbaka efter 3 månaders tjänstledighet.
Underbart!
Johan har så mycket energi och glädje till vårt jobb och det är det många som har.
Men det är ändå skönt att ha honom tillbaka.
Vi har längtat, han har längtat.
Idag visar han bilder från Sydamerika och det ser bra ut såklart och då har han egentligen varit där för att lära sig spanska.
Så inspirerande och roligt och det är en fröjd att få jobba med så många duktiga fotografer.
Våra böner har hållit hög klass sista tiden.
Nästa vecka är det jag som håller i den och det blir tyvärr kan jag säga redan nu inte lika bra.
Mer praktiska grejer men jag får nog leta upp något att visa ändå.

Johan 28 år.
Johan fyller också år idag så vi firade honom såklart.
Hans tjej Linda (inte vår Linda på bildredaktionen) har bakat tårta till honom som han bjuder oss på också.
Vilken dag det blev förresten. Vi åt påskfrukost, påsklunch och sen tårta på det.
Jo, jo men nu är det ledigt ett tag.
Vernissage i morgon, har jag sagt det, haha.
Sorry.

Kalle, Johan och LeifÅ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har ni på bordet?
Anna

Lars D sa...

Haha
Vi har vinlotteri men det var Kalle som höll i det idag och då blev det vinst till alla.
Underbart!
Skumpan till födelsedagsbarnet.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden