måndag 22 mars 2010

Årets Bild


Här är en bild jag tog i Nice förra året. Jag var där med Tove som jag gjorde jobb om och i Örebro fick silver för i bildspelsklassen.
Här ser du det bildspelet förresten.

Tobias Welander på Sundsvallsskolan är kritisk till mitt bildspel, du kan läsa om det här.

Jag har skrivit en del om ÅB nu, kommer du ihåg? det kommer fortfarande in kommentarer kring det.
Här har du det inlägget.
Jag har också gjort intervjuer med några pristagare, vad tycker du om dom?
Roger Larsson
Björn Larsson Rosvall
Joel Marklund
Moa Karlberg
Åsa Sjöström
Anna Wahlgren
Anders Hansson
Daniel Nilsson
Henrik Montgomery
Beatrice Lundborg

4 kommentarer:

Jonas Peterson sa...

Jag tycker mycket om dem.

Lars D sa...

Tack Jonas, det var roligt att höra.
/LarsD

Tobias Welander sa...

Haha, låter som att jag har sågat dig vid fotknölarna. Det ett bra bildspel, och du har framförallt gjort många andra bra bildspel.

Det är som tidigare konstaterat: Alla vinnarna har ju tagit bra bilder, men tävlingen är luddig och PFK är luddiga och den enda diskussionen som förs är i kommentarerna till ditt blogginlägg.

Lars D sa...

Hej Tobias
Nej, tok det tycker jag inte du gör.
Jo, så kanske det är, och i din:-)

Stå på!


/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden