fredag 26 mars 2010

Paul


Jag vet bilden är urkass men det var den jag tog igår.
Styrelsen i PFK södra valdes igår om på årsmötet.
Vi är glada för det.
Paul Hansen rundade av kvällen med en föreläsning och om du följer den här bloggen så har du nog kunnat se honom lite längre ner här när han var på Gräv 2010.
Inspirerande och roligt att träffa så många fotografer och jag blir sugen på att komma ut och plåta lite.
Det kommer...
Har du sett nya photoshop här. Jag blir mörkrädd, hur ska man nu kunna lite på bilderna i framtiden om klåparna får tag i det?
Det är för många bilder nominerade den här veckan också så jag kan inte blogga om det tyvärr.
Vinnaren får ni reda på senare under dagen.

3 kommentarer:

Jonas sa...

Photoshop videon är sjuk, helt otroligt...
Glad Påsk Lars!

Jonas

Unknown sa...

Undrar om det inte är dags at ta fram en PhotoShop för fotojournalister. Som enbart har ett antal grundverktyg i paletten. Undrar om inte AP och Reuters har varit inne på den linjen. Det börjar att bli lite för mycket nu...

mvh
Christer Höglund

bea sa...

cheeesus!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden