tisdag 26 maj 2009

Att "fira" av någon


Trött.
Vi har två praktikanter på bildredaktionen som heter Anna&Mikael.
Igår kväll vinkade vi av dom, jag och deras handledare Linda&Leif.
Det är inte bara därför som jag känner mig trött tror jag.
Mycket bara nu ett tag och idag har jag varit på kurs hela dagen.
Vi vinkade av A&M på tivoli i Köpenhamn med femkamp och den rackaren Leif vann det hela.
Han åkte hem med en liten gummigubbe, M med en smileynyckelring, L med en groda och jag med handbojor i plast.
Det är mycket socialt som sagt nu, det är roligt.
I morgon onsdag kommer ju Anna Simonsson och Jörgen Johansson till oss (PFK) och föreläser.
Det ska bli riktigt roligt att ses och höra vad dom har att säga.
30 personer är anmälda.
Robban är i USA för SvD, följ hans resa här.
Det är det roligaste i bloggosvären just nu.
Tyvärr är han sjuk men uppe igen, krya på dig Robban.

Leffe smuttar på sin lilla bier i den tyska biergarten.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden