onsdag 20 maj 2009

Terapi? Ja tack.


Glömde ju att berätta om det kanske mest viktiga idag.
Inatt var jag på varulvsfestival med Bono och The Edge här i Malmö.
Vi bar hela patrasket på oss med tänder och allt.
Riktigt stiliga var vi när vi trängde in oss i vår lilla bil och åkte ner till Slagthuset där det hela var.
Det var en rolig och blodig kväll. Det var blod överallt och på slutet sjöng Bono en liten akustisk variant med The Edge på gitarr.
Förmodligen var sången som vanligt och gitarren var akustisk men ändå.
Det var en fin kväll med varulvständer och allt.

Bilden är från OS i Aten och den har såklart ingenting med innehållet att göra.
Vilket innehåll förresten?
Du menar texten va?
Ja, ja den lilla texten.

3 kommentarer:

Mattias Johansson sa...

Snälla, säg att du har en bild på er från varulvsfestivalen?!
Man vill ju se, man måste ju se!

Lars D sa...

Hej kompis.
Bono och The edge spelar ju i U2 och när vi kom hem från varulvsfestivalen så väckte min dotter mig.
Sjuk dröm jag vet men bilderna får du ha ditt huvud.
Det har jag :)

/ LarsD

Mattias Johansson sa...

Tro mig, jag ser!!
haha!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden