fredag 8 maj 2009

Veckans bild


Foto: Torbjörn Carlson/ Sydsvenskan
Veckan börjar gå mot sitt slut. Idag har jag varit ute på fältet igen.
Ett polisjobb i Rosengård och ett jobb i Svedala och då fick jag en bild på mig själv av Jörgen Johansson.
Tack Jörgen.
Veckans bild går till Torbjörn Carlson och nu är det snart fredagsbön här.
Vi tvättar fötterna och händerna och så ska Bävman berätta om Amsterdam och WPP.
Ha en skön helg!

Just ja. Är du i Malmö i morgon lördag så tar du dig till galleri Format där Torbjörn Andersson berättar om Peking 1989.
Han ställer också ut bilder såklart. Klockan 16:00

Foto: Jörgen Johansson/ Skånska Dagbladet

2 kommentarer:

P-O Stoltz sa...

Svedala verkar ju vara kul. Eller nåt.

Lars D sa...

Mmmm, typ. Jag ser ju glad ut åtminstone.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden