måndag 4 maj 2009

Nu får det vara nog med rapport från Amsterdam


Vem fan planerar mitt liv?
Klockan är nu 00:12 och jag har precis kommit till rummet.
Johan&Lars har fått sina priser. Lars blev till och med intervjuad.
Dessutom har han bilden på den officiella planschen.
Härligt!
Jag då?
Väckning 04:45
Taxi 05:00
Lyfter 06:20
Landar 08:20
Jobbar 09:00
Nyhetsmöte 09:45
Sommarmöte 12:30
Slutar 17:00
Föreläser 19:00
Jättebra, tack för livet.
Nog är det lite märkligt när Anthony Suau som vann WPP-bilden tackar hon som var chef över juryn med orden:
- Hon är som en extra mamma för mig och mina kollegor i New York.
Om min kära, riktiga mamma skulle sitta i juryn hade jag också vunnit.
Nej!
Jag är inte bitter....


p.s Jag planerar det till mångt och mycket själv.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Kul kompis!
Riktigt roliga och bra rapporter!

Men var inte din kusin som var med i Årets bild juryn förresten? Du tackade ju honom med en flaska whiskey där på kvällen under festen?
Eller hur var det nu?
:-)

//Daniel

Lars D sa...

Tack kompis!
Vad snäll du är. Ibland undrar man om man är där för bloggen eller för sin egen skull.
Puh.

Nu sitter jag och följer dig på din resa.
Kul.

Nej, det var inte min kusin, det var min kompis och det var han som bjöd mig på en flaska. (bonny)
Rätt ska vara rätt, hahaha...

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden