fredag 1 maj 2009

Terje


Jag ser på fotojournalistens sida att Terje Bringedal har fått ett fint pris.
Grattis, säger jag till honom. Vad roligt.
Längst ner i artikeln kan man se att han hämtar sin inspiration bland annat från Sydsvenskan.
Va!?
Sydsvenskan liksom.
Det är ju bara för mycke....tack, vad kul.
Du kan se lite av Terjes multimedia här.

Vi har ingen bön idag på jobbet för det är ju som en helg idag och jag sitter som sagt i London.
Men det stoppar mig ju inte att skicka veckobrev till mina kollegor och utse "veckans bild".
Emma Larsson igen.
Hon är tillbaka med besked. Kul Emma, att ha dig ombord.
Författaren och allt vad han är, Jonas Gardell är det på bilden.
Emma fick någon minut med honom, låt oss säga 3.
Det räckte för henne.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden