onsdag 20 maj 2009

Nej, men allvarligt...


Det är faktiskt lite så vi jobbar på Sydsvenskan.
Kalle och Bävman på lilla torg i Malmö. Solen skiner.
Vi träffas på morgonen, vi snackar berättartekniker, ser film och snackar ljud.
Men ändå är bilden central i det hela. Berättelsen.
Vi är nöjda och drar ner på stan och myser i solen med japansk mat och några kalla öl.
Vi skrattar och inspireras.
Härlig dag och som lite grädden på det hela får jag ett mail från WPP.
Nu ligger intervjuerna ute och du hittar dom här.
Bra Johan, bra.
Jag ringer Emil men han är på fest, jag blir glad av det. Eller middag är det nog mer.
Jonas ringer och han har bokat hotell. Underbart.
Mys röd dag imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

EN go bild på två fina kompisar, synd jag var på rävjakt annars hade jag också njutit med en pilsner tillsammans med er.
Kungen

Lars D sa...

Vi saknade dig kungen.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden