lördag 30 maj 2009

No line on the horizon


Idag har jag fått 2 mail som berikat mig.
Som gett mig glädje och en kick framåt, det är skönt.
Tack, vänner, jag sparar dom.

Nu är det otroligt sent för att vara mig.

The songs in your head are now on my mind
You put me on pause
I'm trying to rewind and replay


Inget fotosnack nu inte.
Det vankas helg. Jag har lovat mig själv, jag vet det är dumt att inte öppna datorn.
Nu är jag redan här.

Bilden tog jag idag i Lomma efter att jag köpt godis för 178 kr till mina kära kollegor.
Efter det så hämtade L sushi och så smaskade vi godis.
Jag såg också att IDK kammar hem naturklassen även nästa år.
Yes!

Det är lite så vi jobbar på Sydsvenskan.

Jag sörjde Esbjörn ikväll... så himla onödigt, det där.
Dumt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden