måndag 14 maj 2012

ATM







































Det är konstigt med mig för när jag har en massa bilder att gå igenom så börjar jag ofta med dom som jag INTE ska använda sen.
Lite som att börja från fel håll så att säga.
Ickebilderna kan jag ju göra senare eller glömma helt. Men det kanske är en start i processen bara.

Jag brukar också gilla att vara förberedd på jobben jag gör, allra helst resorna.
Sladdar och batterier och allt ska vara fixade.
En miss jag kan erkänna och missade helt nu i England var att jag inte tog ut pengar på flygplatsen när jag landade. Det straffade mig på något sätt hela helgen. När jag inte hittade någon uttagsmaskin så tänkte jag att det finns på hotellet.
Det gjorde det inte och när jag stack på morgonen så hittade jag heller ingen.

På landet bland tält och bajamajor var det ingen som tog något kort heller.
Väldigt dumt gjort alltså.

Men jag hittade, jag vet det låter äckligt och det var det också visade det sig en energichoklad i gräset som någon hade tappat. Jag försökte få i mig den men den var rätt äcklig.
Papperet var såklart på den när jag hittade den.
Strax innan den här vattenkontrollen som jag inte visste skulle komma hade jag turen att hitta en KitKat i gräset också så den tillsammans med några snodda bananer fick bli min lunch.
Det sköljdes ner med det vatten som stod i stora tunnor där längs kanten i blå tunnor.

Lite vardag sådär när man, jag i det här fallet, inte planerar hela vägen fram.
Ta alltid ut pengar alltså, det har du igen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden