lördag 19 maj 2012

Lervällingen

Förra helgen var jag ju i England och fotograferade Tough Mudder. Ett lopp som växer i världen och nästa år är det tydligen dags här i Sverige. Stockholm och Göteborg.
Lite likt det jag fick ett förstapris för i reportageklassen för några år sedan men jag fokuserade mer på leran den här gången.

Idag kör vi en av bilderna som bilden, bilden och det är Ulf Törnberg som skrivit en fin text till den också.

Det är roligt att sticka iväg sådär på en egen grej. En eller två hotellnätter. Det räcker ofta för att känna den där glädjen. Nu ska jag se till att kopiera färdigt det hela så det inte blir liggande allt för länge och kanske sätta till lite ljud också och lägga ut det.

Nu är det lördag och istället för det så ska gräset klippas.
Ha en skön lördag du med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Galet, en bild som jag blev glad av att titta på.Härligt att du är tillbaks i hörnan vännen.

Lars D sa...

Tack! Det är fint att vara tillbaka:-)
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden