måndag 21 maj 2012

Inte för att du bryr dig, men för att jag kan.

Tänkte jag skulle rapportera lite om min dag idag. Kom till jobbet och skickades ensam till Köpenhamn mer eller mindre direkt. 
Kör över bron som du ser här ovan. Vädret är fint och solen ligger på.

Kommer fram till Kongens nytorv där det är fin fotoutställning och jag inser vilket bra forum det är med att ställa ut på gatan såhär. Bra jobb, ni som jobbat med det! En bonus kan man säga att det var just nu när jag gick förbi, jag var ju egentligen där för att jobba så att säga.

Kör runt i Köpenhamn. Jag ser att temperaturen är 28 grader och det är liksom verkligen sommar i byn.

Jag stannar till på wagamama och myser en födelsedagslunch i lugn och ro. Några smårätter fick det bli.

Lite grafitti, inget mer med det.

Danskt cykelställ.

Det blev en fin dag i byn med andra ord. Jag tycker du kan åka till torget och kolla du med. Det ser fint ut.
Imorgon är en ny dag och jag lovar det blir ingen sådan här rapport då.
Eller så blir de det.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden