torsdag 31 maj 2012

Bildradion


Visst, jag är en sån där som gärna tankar ner olika podcastar och lyssnar på i bilen, det är oftast hur smidigt som helst.
Bildradion som Göran Segeholm gör brukar vara en av dom jag tankar ner och lyssnar på.
Nu har just den podcasten lyckats blockera hela min telefon så låt mig säga att jag är vansinnig!
Det går heller inte att radera dom podcastar som ligger där och vägrar tankas ner.
Jag kan heller inte ladda ner en enda app för telefonen fattar ju liksom inte att, ja du fattar.

3 kommentarer:

Göran sa...

Dang.

Jag lovar och svär att ingenting ändrats i våra rutiner, ändå får folk de här märkliga felen.

Själv kan jag ladda ner Bildradion utan problem, men inte Spanarna i P1.

Lars D sa...

Hej Göran

Märkligt, jag får ta den från itunes istället på datorn och synkronisera.
Min kollega Håkan Röjder hjälpte mig nästan pinsamt lätt att dessutom få bort dom.

Fortsätt på samma sätt, Göran men mer.
Vi vill ha mer:-)

/LarsD

Göran sa...

You bet. Vi har en hel del skoj inbokat, inte minst med inriktning på bildjournalistik.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden