tisdag 15 maj 2012

Sofia har namnsdag




























Det är tisdag och en ny härlig dag med andra ord.
VII har gett ut en bok som du med lätthet kan beställa här.

Bilden ovan ska jag heller inte använda men nu är den gjord. Eller gjord, igår kalibrerade jag min skärm men jag tycker den blev grötig och röd på något sätt. Jag tror jag ska göra ett nytt försök idag, nu direkt faktiskt för att se vad som händer. Blir trött på det här med kalibrering. Jag har en skärm hemma, en på jobbet och så skärmen som hänger med den bärbara och det ser alltid olika ut på alla tre trots att dom är gjorda på samma sätt.
Usch.

Anders Petersen släpper också en bok om Soho som du med lätthet också kan köpa här.
Annars ser du en liten film här nere, jag hittar inte en jag sett där han går runt och plåtar i Soho.



Nej, nu ska jag sätta igång den där kalibratorn och sen sticka ut på jobb.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden