söndag 13 maj 2012

London 5

Vaknar upp på hotellet och har inte längre något internet. Jag packar ihop och sticker och fotograferar istället.
När jag slumpmässigt får på iPhonen i bilen så börjar denna dagen med detta.
Bra start alltså.

Mina stövlar som du kan se i ett tidigare inlägg är ännu värre idag.
Mer gegga.

Nu sitter jag på Heathrow airport och har kört längs M1 för att ta mig hit.
När jag lämnat väskor, hyrbil och sånt och kommit genom säkerheten så har dom finfin sushi här inne bland terminalerna.
Snurr-sushi som alltså snurrar runt.
Fint så.

Köper Independent men det är inte mycket kvar av den där tidningen. Förut kändes det som facit på hur man gör tidning. Idag...njae jag vet inte.
Tråkigt.

Jag flyer economy extra men får inte gå in i loungen.
Synd, jag hade passat där inne.

Ser att Horst Faas har lämnat oss. Se mer här på SvD.

Köper den totala guiden till sommar-OS här i London.

Kan London leda i souvenirer?

Imorgon är det ny arbetsdag.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden