lördag 12 maj 2012

London 3

Att kalla dess inlägg för London är egentligen helt fel. Jag är inte där, jag är i Corby och det ligger ganska mycket norr om London men ändå.
Jag har fotograferat hela dagen. Jag har tagit ett bad och nu ska jag unna mig en kall, brittisk lager.
Så får det bli helt enkelt.

2009 fick jag ett förstapris för mina bilder från Tough Guy, du kan se dom på min hemsida.
Gå in under info så ligger dom där.
Priset tog jag emot i Vadstena, det var en fin kväll. Pontus Enhörning delade ut priset och jag blev glad för ett pris i reportageklassen. Det är något extra det tycker jag.

Nu gör jag nästan samma reportage igen. Ungefär.
Jag fick ett mail när jag var i Australien om en annan tävling.
Nu är jag här och det är ganska lika det jag gjorde då. 
Men hur känns det då frågar du dig, eller så gör jag det själv.
Det är verkligen svårt att ge sig in i ett reportage man redan gjort och att det fått ett förstapris gör det ju inte lättare riktigt. Jag försöker tänka om, göra det på ett annat sätt.

Den här gången har jag med mig stövlar och du ser dom här nere. Jag besparar dig mina byxor.
Du ser också min fina bil jag har hyrt lite längre ner.
Idag när jag hoppade in och satte på random på telefonen så öppnade vi dagen med detta.
Ja, du fattar.
Ha en skön lördagskväll.

Det är gott att leva.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden