tisdag 29 maj 2012

Tisdagen den 29/5


Jag ser att Sydsvenskan idag toppar med min gamla bild på Tove.
Det är ju inte särskilt viktigt eller kul heller, men ändå.
Är i Stockholm och idag skiner solen ordentligt.
Jag tror det blir en fin dag.

Surt att jag faktiskt precis missar både Watson och Mann på Fotografiska men min ledighet kan kanske inte anpassat helt efter Fotografiskas höjdpunkter.
Eller så ska dom det?

Jag läser att just den här dagen lät kemisten John Pemberton annonsera den första annonsen för coca-cola.
Året var dock 1886.
Efter det har dom annonserat mer än så.
Kanske har du smakat drycken?

Studenterna från Sundsvall håller idag på att hänga sina bilder på Kontrast och jag ska försöka komma in även om vernissagen är på torsdag.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden